Contentcreatie: een optelsom van concept, tekst, beeld en geluid.
Voorbeelden van schrijfwerk:
• Persoonlijk koersboekje voor medewerkers (concept, inhoud, tekst).
• Redactie ‘Visie op online onderwijs’ van SURF.
• Minstens duizend artikelen, flyers, jaarverslagen, intranetberichten enzovoorts.
Heldere taal
‘Schrijf eens even normaal!’ Die hartenkreet van een vakgenoot maakt me blij. Wil jij iets met teksten bereiken? Twijfel je over je woorden? Gun jezelf een tekstschrijver.
Bij het creëren van content is ook prettig om een sterk concept te hebben. Kom maar door. Je ontmoet in mij een ervaren conceptdenker/ schrijver/ redacteur. Wil je er video, fotografie, audio bij? Dan huren we dat in.
Veelzijdig en zorgvuldig
“Ik maak me snel vertrouwd met complexe inhoud. Kies de woorden zorgvuldig, of het nu gaat om een #tweet, uitnodiging, good practise of beleidsnotitie.”
De competenties schrijven, managen en adviseren vallen samen in één persoon. En dát is een groot voordeel. Veel managers vinden die hands on denkkracht waardevol, bijvoorbeeld om abstracte materie klip en klaar te presenteren aan medewerkers of klanten.